.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود بیش ازهزارتخت بیمارستانی درگلستان

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: با وجود تعداد 1500 تخت بیمارستانی فعال تحت پوشش تامین اجتماعی در گلستان اما بیش از یک هزار تخت نیاز داریم و در این حوزه کمبود احساس می‎شود.
 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، احمد نصرتی صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: از سال گذشته طرحی را آغاز کردیم مبنی بر اینکه هیچکدام از مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی که بیش از یک هزار و 200 مرکز در گلستان است، محدودیت پذیرش ندارد.

وی ادامه داد: یعنی اگر بیمه‎شده تامین اجتماعی به پزشک مراجعه کند و اعلام شود که قرارداد ندارد چنین موضوعی صحت نداشته و تمام پزشکان در مراکز تامین احتماعی هر تعداد بیماری که مراجعه کند می‎تواند پذیرش را انجام دهد.

نصرتی بیان کرد: در اقدامی دیگر تامین اجتماعی بیش از 150 نوع داروی جدید را در تعهد گرفته که بین 95 تا 100 درصد پرداخت را به خصوص در خصوص بیماری‎هایی همچون MS و سرطان‎های گوناگون انجام می دهد.

بالا بودن کیفیت مراکز درمانی تامین اجتماعی دلیل حجم بالای مراجعان

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که مراکز درمانی تامین اجتماعی نوبت‎دهی را به صورت تلفنی انجام می دهد حجم بالای مراجعه کنندگان به این مراکز است. در یک سال گذشته بیش از 150 هزار نفر به تعداد بیمه‎شده اصلی تامین اجتماعی اضافه شده که در حال حاضر 700 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در استان گلستان داریم.

نصرتی عنوان کرد: بیمارستان‎های تامین اجتماعی استان علاوه بر بیمه‎شده‎های تامین اجتماعی عموم مردم را نیز پذیرش و خدمات درمانی ارائه می‎دهد.

وی گفت: این امر طبیعی است که به دلیل بالا بودن کیفیت مراکز درمانی تامین اجتماعی و رایگان بودن خدمات درمانی برای بیمه‎شده‎های تامین اجتماعی حجم مراجعه به این مراکز بسیار بالا است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان تاکید کرد: طبق نظرسنجی رسمی که صدا و سیمای مرکز گلستان انجام داد و به تامین اجتماعی ارسال شد، مردم درخواست داشتند که پذیرش به صورت تلفنی انجام شود.حتی ما با همین انگیزه در تلاش هستیم مراکز سرپایی ما نیز پذیرش را به صورت تلفنی انجام دهد.

کمبود بیش از 1000 تخت بیمارستانی در گلستان

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان تصریح کرد: با وجود تعداد یک هزار و 500 تخت بیمارستانی فعال تحت پوشش تامین اجتماعی در استان بیش از یک هزار تخت نیاز داریم و در این حوزه کمبود احساس می‎شود.

وی در پایان ابراز داشت: به دلیل اینکه ما موظف هستم به بیمه‎شده تامین اجتماعی پاسخ مثبت و خدمات درمانی مورد نیاز را ارائه دهیم علاوه بر مراکز درمانی خودمان با بیش از یک هزار بیمارستان و بیش از 51 هزار مرکز درمانی کلینیک و پلی‎کلینیک در کشور قرارداد داریم. /ف

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.669 seconds.